mandag 14. januar 2013

#struktur2013

Orden i sakene!
 
Jeg er sikkert ikke alene om å ha en til tider hektisk jobbhverdag, og det gjelder å ha orden. Jeg er stor fan av lange to do-lister. Noen ting blir flyttet til neste dag, men som regel er den ferdig avkrysset når dagen er omme.
 
En fin notatbok hjelper på humøret. Denne er en av mine favoritter.
En skikkelig bli-glad-farge...
 




 
En annen ting som er en skikkelig bli-glad-sak er dette telefonrøret. Det kan kobles opp på iphonen og brukes som en gammeldags bordtelefon. Jeg fikk det av min beste venninne til jul. Det brukes ikke hver eneste dag, men et blikkfang på kontoret er den...

 
Ønsker dere alle en fin arbeidsdag i kulda.
Her er det 12 minusgrader og lett snø..
 

1 kommentar:

  1. orden er alfa omega for meg også :) Ett stort pluss at det er rosa... hihI!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett