lørdag 29. desember 2012

Nyttårsforsetter, gamle og nye

Snart er det et nytt år og nye muligheter. Da er det bare å sette i gang med neste års fortsetter... Jeg må gjerne ha 3 forsetter. Da har jeg litt å strekke meg mot, samtidig som det ikke er kriiiise hvis et av forsettene blir gjennomført kun 99 % og ikke 110 %.



I 2012 skulle jeg løpe 1 mil i Oslo Marathon i september, lære meg å strikke en genser og det siste forsettet holder jeg meg for meg selv (men, jeg kan røpe at det ble gjennomført...)  Og ja, jeg løp en mil under Oslo Marathon. Det ville ingen trodd for et år siden. For jeg har aldri vært typen som bare elsker å løpe, tvert i mot. Skappelgenser ble det også, hurra! Tre av tre forsetter, check!



I 2011 haddde jeg også tre forsetter (eller ting jeg skulle lære meg); lære meg litt photoshop, gå på fotokurs og lære meg å hekle (det ble masseproduksjon av luer til jul i fjor), fotokurs og photoshop-kurs ble også gjennomført. Gøy!



Nå er jeg i gang med 3 forsetter for 2013... Jeg har ikke bestemt meg helt. Men, ett av dem blir å prioritere litt mer tid til trening... tror jeg! 

Hva er dine forsetter for 2013?

Ha en fin dag!

Kari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar