onsdag 17. oktober 2012

Oppussing pågår!

Ojojoj, sånn ser det ut hjemme hos meg nå. Da jeg kom inn døren i dag var det to vegger som var fjernet og plutselig gikk det opp for meg at JIPPI!!! Snart kommer drømmekjøkkenet, drømmevaskerommet, drømmegangen og drømmegjestedoen... Med andre ord; Oppussing pågår! 

Det eneste jeg hadde "glemt" er at vi nå er uten strøm i store deler av huset, vi er uten kjøkken og uten vaskerom. Heldigvis er alt ferdig om 6 uker. Jeg gleder meg så veldig!!!

Et lite innblikk i hva som møtte meg i dag...


Veggen i midten skal ned. Høyre side gammelt kjøkken og venstre side tidligere spisestue. Nå blir dette et stort kjøkken, og spisestuen rykker et rom lenger mot venstre (en tidligere stue)...



Litt mer av det gamle kjøkkenet...


Huset ble bygget av mine oldeforeldre. Deler av huset er 100 år gammelt, og slik ser den gamle panelen ut. Den lå god skjult bak plater og tapet. Og den er helt lik den panelen vi har valgt til de nye veggene. Gleder meg sånn til å se hvordan det blir når alt er ferdig...

1 kommentar:

  1. Måtte prøve å legge inn en kommentar igjen for nå ser jeg at det funker når jeg legger inn på andre. Det funket nemlig heller ikke her om dagen... Må ha være feil med en innstilling hos meg eller noe sånt. Kjøkkenet kommer til å bli så fint! Ha en herlig helg:-)

    SvarSlett