torsdag 30. august 2012

Extreme (og utrolig morsom) make-over!

I min jobb er ingen dager helt like. Det er akkurat det som er så utrolig gøy! Noen dager er kontordager, andre dager er som dagen i dag; superkreativ!

Under årets kick-off for alle butikkansatte ga vi bort en dag med Extreme make-over. Kjedekontoret lovte å komme på besøk og freshe opp butikken.

Så nå sitter jeg på et hotellrom i Egersund. Fornøyd med dagen, og slapper av en halvtime før vi drar avsted på en bedre middag.

Jeg er heldig! Har en super jobb som akkurat nå er helt "meg". Høyt og lavt, kreativt og til tider veldig krevende så jeg må skjerpe hjernecellene. En herlig kombinasjon.

Deler noen bilder fra min dag. Kvaliteten er ikke topp, men dere ser hvordan jeg har hatt det i dag. (den hvitkledde er ikke fra Kripos, men Inger E som sprayer stolene i Comfort-rødt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar